SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

söndag 4 september 2016

- SISTA LJUSET I MIN SKÄRGÅRD.....

- Ha en trevlig söndag och Välkomna tillbaka !!!  önskar Hasse och Blondin-Ida....:o)
Antal besökare: 255.554

2 kommentarer:

  1. Fin bild. Nu märker man att kvällarna är bra mycket kyligare och mörkret kommer allt fortare.
    Tack för hälsningen!! Men nyfiken som jag är hur kan du veta????
    Kram gun

    SvaraRadera
    Svar
    1. - Tack så mycket Gun.
      Det blir mörkt fort nu. Dessutom väldigt rått och
      fuktigt på morgnarna.
      Jag vet allting.....:o)
      Det finns inte så många som heter Gun i Blankaholm. Sen kolladse
      jag födelsedagar på dom som ofta besöker min blogg och gjorde en liten
      lista, som jag fick se för några dagar sedan. Och då låg du närmast
      i raden. På birthday.se kan man hitta de flesta födelsedagsdatum. Dock
      inte de fyra sista siffrorna i personnumret. Så svårare än så var det inte.
      - Ha en fortsatt fin födelsedag, och Välkommen tillbaka !

      Radera