SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

måndag 13 augusti 2012

- BARA NÅGRA GRYNINGS-BLAD....

- Ha en trevlig måndag och Välkomna tillbaka !!!  önskar Farbror Henning och Blondin-Ida...:o)


6 kommentarer:

  1. Inte så bara från en mästerfotograf.Kan känna doften av bladen ända hit .Måndag o sol inte allas underligt när jobbet väntar ,ha en fin dag ,Nette

    SvaraRadera
  2. Tänk att så lite kan bli så vackert.
    Nu skall vi fixa lite i trädgården och i kväll skall Kennet på fotboll.
    Toppmatch!Oddevold-Örgryte IS.
    Jag skall vara hemma och städa lite. Bara lite.
    Ha det riktigt gott Här skiner solen idag också.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!!
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  4. Å ljuset....så vackert, man kan nästan känna den daggvåta luften som är nu på morgonen när man ser dina bilder!! Jo, det stundar en ny vacker tid, men det är svårt att njuta när man vet vad som kommer efter den...
    Kram kram

    SvaraRadera