SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

onsdag 28 mars 2012

- SOL, VIND OCH VATTEN......

- Budgivningen hade turbofart i måndags (första dagen) och igår var det nästan helt lugnt. Två intressenter är kvar. Får se idag om det kommer igång igen. Finns tydligen ännu en som inte gått in i budgivningen än men som ska lämna besked under dagen.  Eller så är man uppe i ett pris som kommer att stanna. Vi får se. Vi är i allafall mycket nöjda så här långt, även om det skulle stanna här. Mäklaren gör ett suveränt jobb.
Idag den 28 mars är det dag 13 av 19 på min Intensivrehab.
- Ha en trevlig onsdag och Välkomna tillbaka !!!  önskar Farbror Henning och Blondin-Ida....:o)  Antal besökare:  86.637

8 kommentarer:

  1. Roligt att du är nöjd... Hoppas allt kommer gå bra och som Du önskar... :)
    En härlig bild. Gillar glitter i vattnet.
    Hälsningar från soligt väst
    Halina

    SvaraRadera
  2. Bra om du är nöjd med resultatet.Vacker glittrande bild har du också idag ,Vi hade just elavbrott här det är svanar som flyger i ledningarna så det blir sådan små avbrott som stänger datorn .Ha det bra ,Nette

    SvaraRadera
  3. Så roligt att ni känner er nöjda så här långt, och att mäklaren känns bra!! Annars brukar ju de mest figurera som utsugare i press och media tycker jag, kanske oförtjänt rykte med andra ord...
    Läcker bild, blev det en dag/kväll vid stranden...??!!
    Lycka till med försäljningen och ha en fortsatt bra dag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Låter bra att mäklaren sköter sej!

    SvaraRadera
  5. Hääärligt glittrande vatten! :)

    SvaraRadera
  6. Jisses..va det glittrar..ha det..Maria

    SvaraRadera
  7. Det går säkert bra med försäljningen med ett så fint sommarhus.

    SvaraRadera
  8. Halloj där sköne herre.
    Jag fattar inte att det kan glittra så i vattnet.
    Det är helt otroligt vackert.
    Kul att det går bra med sommarstället och budgivningen
    Hoppas att ni får en massa som ni hade hade räknat med.
    Det är alltid kul med pengar hahaha!!!

    Jag håller tummar och tår att det går snabbt och lätt.
    Nu kanske du kan få en ny följebåt till Tjocka Hulda eller tvärs om.
    Kramizzz på dig och ha det så bra där borta på ostan.

    SvaraRadera