SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

fredag 30 mars 2012

- IDAG HAR JAG SEMESTER FRÅN BLOGGEN...............

- Det var ingen som gav med några extratimmar igår.
- Ha en trevlig fredag !!!  önskar Farbror Henning och Blondin-Ida....:o)  
Antal besökare:  86.754

4 kommentarer:

  1. Man behöver semester då och då :)
    Ha det trevlig under din lediga tid, vila och njut av våren...
    Krya på Dig
    Halina

    SvaraRadera
  2. Skönt att du berättar så vi vet att allt är ok .Här har det varit dåligt med tid också .ha det bra ,Nette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tittar bara in och önskar dig en härlig "lill semester".
    /Ingemar

    SvaraRadera
  4. Skönt med semester fast vädret kunde varit lite bättre åtminstone så kunde det vara varmare.
    Ta det lugnt och slappa för det är bra när du håller på med träningen.
    Kramizzz på dig härlige man

    SvaraRadera