SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

tisdag 2 oktober 2012

- BARA EN LITEN, liten SKÄRGÅRDSBILD....

- Men om ni klickar på den, så blir den betydligt större....:o)
Idag den 2 oktober är det INTERNATIONELLA ICKEVÅLDSDAGEN.
- Ha en trevlig tisdag och Välkomna tillbaka !!!  önskar Farbror Henning och Blondin-Ida....:o)
Antal besökare:  101.005

6 kommentarer:

  1. :)
    Den är mycket vacker!
    Oktober hälsningar från oförändrat väst ;)
    Halina

    SvaraRadera
    Svar
    1. - Tack så mycket Halina.
      Inget upplyftande väder här heller.....
      - Välkommen tillbaka !

      Radera
  2. den blev otroligt stor och vacker ,nu börjar det här gråvädret verkligen ta överhand.Ha en fin dag ,nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. - Tack Nette.
      Ska låsa in mig i snickarboden nu. Borde kanske
      byta namn till Emil....:o)
      - Välkommen tillbaka !

      Radera
  3. Vilken tur att ickevåldsdagen är idag så att ni kan slå Leksand ordentligt i morgon. Heja IK!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. - Vi tar dom rakt upp och ner....:o)
      - Välkommen tillbaka !

      Radera