SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

söndag 20 maj 2012

- I BRIST PÅ ANNAT.....

.....så får man ta en liten insjö precis bredvid Rv 47, strax innan det blir helt mörkt.
- Ha en trevlig söndag och Välkomna tillbaka !!!  önskar Farbror Henning och Blondin-Ida....:o)   Antal besökare:  89.354

6 kommentarer:

  1. Wooowww så vackert!!!!
    Där skulle det kunna finnas en bäver.
    Har ni bäver där borta?
    Hoppas att du hade trevligt på konfirmationen igår.
    Nu blev det väl en massa bra bilder skulle jag tro och det är ju jättekul för konfirmanden för du skickar säkert bort några.
    Hoppas att vädret var bra för det gör så gott.
    Vi skulle åkt till Kinnekulle men det såg inget vidare ut med vädret fast nu är det bättre.
    Vi tar det nästa helg istället.
    Ha det toppen. Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  2. John Bauer motiv...
    Snyggt och trolskt! :O)

    SvaraRadera
  3. Absolut en bild som jag gillar!
    Kanonfin!
    Morgan

    SvaraRadera
  4. - Tack ska ni ha !
    Ja det finns Bävrar. Men jag har alldrig träffat på någon....

    SvaraRadera
  5. Å jag kan se Näcken skymta där vid sidan av stenen...han och gammelgäddan...Vilken trollsk bild!! Så vacker!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Såg du faktiskt inga troll ,vacker bild ,Nette

    SvaraRadera