SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

söndag 10 juli 2011

- SÄG HEJ TILL PUBLIKEN....:o)

- Den här bilden hade jag ju glömt bort från Offshore-tävlingarna......
  - Det gäller att visa upp en trevlig attityd mot publiken som sitter på land. Annika Wrenkler, en av ganska få kvinnliga tävlande, hälsar glatt på publiken. Nästan lite Silvia-stuk...:o)
- Ha en fortsatt trevlig söndag och Välkomna tillbaka !!!

1 kommentar:

  1. Hej på dej du ,överlevt värmen vi får nog dras med den ännu någon dag,mina kommentarer ville inte fungera med livet på en pinne idag ,så det blir en kort en bra bilder o trevlig text både på förmiddagen o eftermiddagen,Nette

    SvaraRadera