SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

söndag 19 juni 2011

- KVÄLLS-STRÅLNING I STRANDKANTEN....

- Inte för att det var någon sol-strålning igår kväll direkt. Fick gräva mej tillbaka ett par veckor i bildarkivet.
- Får se om man får se solen idag.......
- Ha en trevlig söndag och Välkomna tillbaka !!!                         Antal besökare:  71.802

4 kommentarer:

  1. Magiska bilder!
    Hälsningar från havet

    SvaraRadera
  2. Fina bilder i brist på sol är vi idag också dimma är det som kommer rullande in tillsammans med nordlig vind,igår var det nästan sol ,ha det bra du o blondinen,Nette

    SvaraRadera
  3. Woooowwww...
    Ja visst har jag hittat en härlig blogg. Du med ser jag.
    Dina bilder idag är bara makaslöst vackra Vilka sköna färger och vilket härligt ljus.
    Jag är kanske en aning bättre men jag har ingen lust att prata med de som skall förstå sig på.
    Jag väntar och hoppas att det försvinner. Nu är det ju midsommar och då måste jag ju vara hemma hahaha!!!Ont krut förgås inte så fort fast jag blev lite rädd att jag skulle vara tvungen att åka.
    Idag har vi handlat en bråkdel. Ja ja det får bli en tur i morgon också sen får det vara bra.
    Ha en riktig skön eftermiddag Pussa fröken på nosen...
    Kram på dig Henning

    SvaraRadera
  4. Så flott lys det er i bildene. lurt å kikke i arkivet sitt av og til. Nydelige bilder. Ha en riktig trivelig og solrik uke til deg.

    SvaraRadera