SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

tisdag 3 maj 2016

- IDAG ÄR JAG "LEDIG".....

.... återkommer i morgon.

2 kommentarer:

  1. Skönt att få en ledit dag då och då.
    Caps fick ordentligt stryk i kväll. 3-1.
    Bedrövligt! :(

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  2. Det tager vi alltid oss ibland med. Ha,ha att IFK Norrköping vann det vet Du ju redan

    SvaraRadera