SKÄRGÅRDSBILDER FRÅN OSKARSHAMN

- EN FOTOBLOGG MED SKÄRGÅRDSBILDER...
-
Välkomna till min och Blondin-Ida´s Blogg.
Här kommer jag framförallt att visa bilder från Oskarshamns fina skärgård. Men det blir också en hel del bilder på kattflickan Blondin-Ida, som är min "sambo" sedan sommaren 2011.
Naturen kommer dock att stå främst när det gäller val av bilder, och miljöer som jag föredrar att besöka med mina kameror.
Vinterhalvåret fotograferar jag från strandkanten. Men framåt våren åker min lilla båt "Tjocka Hulda af Ernemar" i havsvattnet. Så då kommer jag lite närmare skärgårdsmiljöerna.
Målsättningen är att uppdatera bloggen med nya bilder några dagar i veckan. Så välkomna att hänga på.
Hälsar "Farbror Henning" och Blondin-Ida....:o)

onsdag 27 augusti 2014

- JAG LIGGER LÅGT NÅGRA DAGAR...........

..... av olika anledningar.

- Ha det så bra och Välkomna tillbaka !!!

3 kommentarer:

  1. Jaa,så kan det vara, man måste få vara som man vill. Saknar redan din blogg, att jag fastnade för din blogg var ditt roliga inlägg i början. Där du skrev om Din gamla kamera som
    Du fått, och att du kunde väl fått en bättre. Och att Du var över 90 år tror jag. De ringde i måndags till mig från Rehab, att jag behöver inte mer hjälp nu, jag har blivit så
    bra enligt dem. Måste nu försöka att ta mig ut själv, måste till Apotek och så förtidsrösta , det är ett måste. Att man skulle bliva så här larvig, det trodde jag aldrig.
    Henning var rädd om lilla blonda Ida. Hoppas vi hörs om några dagar. Hajan

    SvaraRadera
  2. Du är den i särklass mest ihärdige bloggaren, förstår om du måste ta det lite lugnt ibland. Hoppas allt är under kontroll!
    Hälsningar från Vänerstranden

    SvaraRadera
  3. Ja du är så duktig med dina inlägg....fasiken ser att det nästan är 2 v sedan jag hade inlägg. Men nu är semestern snart slut o det blir
    vanliga rutiner, jag har varit ute för foto dock o sett ett o annat

    SvaraRadera